31 Aralık 2012 Pazartesi

Atıcı Sporcu Lisansı / Shooting Licence



Atıcılık işini ciddiye alan, silahı ile atışlara giden tüm atıcı arkadaşların mutlaka ilgili mercilere baş vurarak çıkatması ve sahip olması, tüm atışlarında yanında bulundurması gereken bir belgedir...

Peki neden? kanunen aslında havalı silah taşınırken kılıfında taşınması yeterlidir ancak havalı tüfeklere ateşli tüfekler gibi dürbün takılabilmektedir, dışarıdan elinizdekinin bir ateşli silahmı yoksa havalı silahmı olduğu ilk bakışta anlaşılmayabilir, böyle bir durumda yanınıza gelecek olan güvenlik güçlerine elinizdeki tüfekle ne yaptığınızı anlatmaya çalışmak bazen oldukça zor olabilir, böyle durumlarda en büyük yardımcınız Atıcı Sporcu Lisans'ınız olacaktır.

Unutmayalım ki atış yaptığımız yerlerde her zaman kolluk kuvvetleri ile karşılaşmamız mümkündür, asli görevimiz öncelikle saygılı ama kendinizden emin şekilde konuyu basit ve anlaşılır şekilde anlatmaktır, onlara yardımcı olmak birinci derecede görevimizdir, bu tip durumlarda görevli ile konuşurken bir yandan da Lisans Belgenizi ibraz etmeniz işimizi kolaylaştıracaktır.

Lisans konusunda detaylı bilgi için http://www.taf.gov.tr/

1 yorum:

  1. merhabalar orhan bey.
    ben evren ülken havalı silah atıcısıyım. Blogunuzun sık taip edip yeni ve geçmiş bildirimlerinizden tecrübe kazanmaya çalışıyorum. Öncelikle bunun için teşekkürler. Bahsetmiş olduğunuz lisansa sahip olmayı istiyorum amam federasyon ayolladığım mesajlara geri dönüş alamadım bu konuda yardımınızı ve önerilerinizi talep ve rica ediyorum. Öncelikle bu lisansa sahip olmak için gerekli evrakları nerden ne şekilde teğmin edebilirim. ve bu evreklerı nereye onay teslim ve takip işlemlerini neyere yaptırmam gerekiyor. istanbulda atıcılık federasyonunun bir şubesi varmı?
    bir de ben bt 65 sb w kullanıyorum ve yeni bir tüfek daha almak istiyorum. Almayı istediğim tüfek WALTHER DOMİNATOR FT 1250 5.5 CAL bu silahla ilgili önerilerinizi bekliyorum.
    şimdiden zaman ayırdığınız için teşekkür ederim.
    saygılar

    YanıtlaSil