31 Aralık 2026 Perşembe

Daystate Air Ranger 280 Metre Atışları

video

18 yorum:

  1. çok şahane orhan bey...valla bravo.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, ne demişler; "alet işler, el övünür" bizde de durum biraz böyle. Ekipman dünyanın en iyisi olunca, atışlarda dünya rekoruna doğru koşuyor ;)

    selamlar...

    YanıtlaSil
  3. Güzel Atışlar Orhan bey airrangerın hakkını verebilene ne mutlu.

    YanıtlaSil
  4. Osman bey güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Bu atışları yapmak gerçekten kolay değil. Ancak; çok çalışma, iyi bir tüfek ve biraz da kabiliyet varsa özverili ve çok çok pratik yaparak atışlar mümkün olabiliyor.

    Selamlar.

    YanıtlaSil
  5. kahraman oldunuz aferin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CEVAP: Belki kahraman olmadık ama yazdığımız yazıların altına imzamızı atacak, kimliğimizi saklamayacak cesaretimiz ve onurumuz var, korkak kuklalar la da işimiz yok!

      yapamıyorsan, yapanları takdir et, onu da yapamıyorsan, sus ta adam sansınlar...

      Sil
  6. merabalar orhan bey,sizin yorumlarınızın tamamını okumuş olmalıyım sanırım ve havalı silahlar hakkında birçok öğretiyide burdan öğrendim diyebilirim,,3-4 yıl profesyonel havalı silah atıcılığı ile ilgilendim(poligon),ve bırakmak zorunda kaldım,fakat hala fazlasıyla ilgim var diyebilirim,,,yaptığım araştırmalar sonucu hw 97 kt'nin beni tatmin edeceği kanısıyla bsa ao ır 3,5*10-40 dürbün ile birlikte satın aldım..fakat eski atış tecrübelerimin verdiği profesyonelliği ve anti tepme özelliğini bulamadım ve kısacası yıkıldım diyebilirim,açıkçası daystate ile ilgili vidyolarınızdan etkilenmemek elde değil,sanırım bendede bir daystate tutkusu başladı,,fakat fiyat konusu beni en çok düşündüren faktör,sizdeki 70ft lik bu tüfeğin ve ortalama bi dürbün ile birlikte maliyeti ne kadar olur,alabileceğim ve indirim yapabilecek birileri varmı yada taksit,,satan kişiye ne kadar güvenmeliyim,bu tüfek atıştaki istikrarı ile ve tepmeme özelliği ile beni tatmin edermi,eğer yardımcı olursanız beni mutlu edersiniz,bu arada yukarıdaki yorumu yapan arkadaşa bende kızdım açıkçası,bu kadar emeğe karşılık sizi takdir etmemek elde değil...mail adresim s10erk@hotmail.com ilginizden dolayı şimdiden teşekür ederim

    YanıtlaSil
  7. orhan bey tekrardan meraba ben yukarıdaki yorumun sahibi,size birşey sormak istiyodum..air arms s510tc tüfeklerine göz gezdirirken hilal avdaki tüfeğin ismiyle, youtube de izlediğim bütün s510tc ler hilal avdakiyle celişiyor.yani; hilal avda twice fac yazarken tüfeğin üzerinde,diğer vidyolarda s510 tc carbine yazıyor.air arms'ın kendi sitesindede türkiyedeki satış firmasının ismi verilmemiş.türkiyedeki s510 tc'ler sahtemi acaba onu sormak istemiştim.bilginiz varsa bu konu hakkında yardımcı olabilirseniz sevinirim,teşekür ederim yardımlarınız için,saygılarımla...

    YanıtlaSil
  8. merhaba,

    öncelike geç cevap verdiğim için kusura bakmayın.

    ilk mesajınızdan başlayalım: tepme istemiyorsanız tek alternatifiniz pcp tüfeklerdir, bunlardaki atış istikrarı ile yaylı tüfekler kesinlikle kıyas edilemez, pcp tüfekler çok daha üstündür. Eğer atış mesafeniz 200 metre ve altındaysa hem ekonomik olarak daha uygun, hem istikrar ve isabet konusunda daystate ile rahatlıkla boy ölçüşebilecek bir tüfek olan AirArms s410 yada s510 xtra fac modelini tavsiye ederim. Bu tüfek havalı silah camiasında adeta bir efsanedir ve çok uzun yıllar yüksek kalitesi sayesinde size hizmet eder, ikinci eli de altın gibidir, hiçbir zaman değerini kaybetmez...

    İkinci mesajınıza cevap: tüfek alırken direk airarms'ın sitesinden model numarası alarak sipariş edin, ayrıca sipariş etmeden önce hilal av'ın sahibi veli bey ile de telefon ile iletişime geçerek kafanızdaki soruları kendisine direk telefonda iletin, sitesinde bir sorun varsa zaten düzeltecektir.

    silahınız şimdiden hayırlı olsın...

    YanıtlaSil
  9. ya bndede bu tutku var... ama bır cok sılah arastırdım ne alacaqıma karar vermedım yardımcı olursanız sevınırım... atışlarınız cok başarılı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havalı silah almaktaki amacınız ve bu iş için ayırabileceğiniz bütçeye bağlı olarak pek çok model arasından seçim yapabilirsiniz. Amaç ve bütçe belirtirseniz daha yardımcı olmaya çalşırım.

      Sil
  10. yaylı tüfekleri pcp nin yanında eritmeyelim efendim beğenmediğiniz ve her fırsatta yere vurduğunuz yaylı ile 189 metreden sizin 215 metrede yaptığınız 20 cm lik grupmanın 4 de 1 ini yapmış bulunmaktayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sayın snipe sniper,
      ben yaylı silahları yerden yere vurmuyorum, imkanı olana pcp almasını tavsiye ediyorum sadece. Eğer yaylı tüfekler (diana-mod 48-52-54) kısmında yaylı tüfekler hakkında yazdıklarımı okursanız yanıldığınızı sizde göreceksiniz.

      Ayrica 189 metreden 20/4=5cm!!!
      189 metrede yaylı tüfekle 5cm grupmanı AirArms PCP bile yapmak oldukça zor bir iş iken siz bunu yaylı tüfekle yaptığınızı iddia ediyorsunuz!!!

      Açıkcası bu grupmanı yaptığınız video'nuzu görmek isterdim.

      Siz öncelikle atış yaptığınız mesafeden emin olun, tahmini değil ya profesyonel bir mesafe ölçüm cihazı satın alın ve ölçümlerinizde bu cihazı kullanın. Bütçeniz müsade etmiyorsa da 200 metrelik bir ip alın ve ölçümünzü bununla yapın....
      Aslında google earth ile de ölçebilirsiniz ama yazdıklarınızdan bunu yapabileceğiniz konusunda şüpheye düşdüğümden yukarıdaki metotları kullanmanızı tavsiye ediyorum.

      Birde yaşınızı merak ettim.
      Selamlar

      Sil
  11. Herkese merhaba.Arkadaslar bende bir tufek sevdalısı olarak,bir adet en iyisinden havali yaylı tufek almak istiyorum.6 yasından beri havali tufek kullandım ama iyi bir model istiyorum.bütçe sıkıntım yok.forumlarda gördüğüm kadarıyla air arms ve diana mod 54 en iyi iki yaylı gibi görünüyor.su isteklerim doğrultusunda hangi markanın hangi modelini alayım.İyi bir dürbünle beraber ;arkadaslar dürbün tavsiyesi suan için istemiyorum.Yıllardır ateşli ve havali tufek kullanan birisi olarak ateşli silah konusunda nacizane profesyonelim diyebilirim.Ama havalı tufek konusunda siz değerli ustaların görüşlerini cok önemsiyorum.Ozellikler sunlar;
    50-100 metrede cok İyi grupman(3-5cm),sıfır veya sıfıra yakın tepmesiz,güçlü(100 metrede cam şişeyi rahatlıkla kurabilmeli),pcp istemiyorum.Ağırlık sorun değil mod 54 un ağırlığını biliyorum.yani 3-5 kg aralığında olması sorun değil.Air armsin hangi modelini alayım yada mod 54 ümü alayım.?Herkese saygılar sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Weihrauch'u da yazmayı unutmusum.air arms mi diana mod54 mu weihrauch mu hangisini tavsiye edersiniz 4,5 mm veya 5,5 mm ama 4,5 luk alma niyetindeyim.4,5 luk iyi bir pellet ile 50-100 metrede oldukça verimli atışlar yapılacağı kanısındayım.Bu markalardan hangisinin hangi modeli..simddiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
  13. fpe upgrade için beni bilgilendirirmisiniz popili07@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Merhaba bn bt65rb elite almak istiyorum yorumlara bakinca walter namlu olmasi dha avantajli gorunuyo fakat bnm sorum su 200 bar yerine 255 barda yani son barda kullanmak silaha zarar verirmi

    YanıtlaSil
  15. Merhaba bn bt65rb elite almak istiyorum yorumlara bakinca walter namlu olmasi dha avantajli gorunuyo fakat bnm sorum su 200 bar yerine 255 barda yani son barda kullanmak silaha zarar verirmi

    YanıtlaSil