31 Aralık 2012 Pazartesi

Özel Üretim Havalı Tüfek İle Geyik Avı (Yurtdışı)

Ülkemizde havalı silahlar ile av yasaktır.

Herşeyi abartmayı seven amerikalılar, bigbore denilen çok güçlü, özel üretim havalı tüfekler ile ayı, geyik hatta bizon gibi hayvanları da avlamaktadırlar, bu tüfeklerin ülkemizde satılanlar havalı tüfekler ile uzaktan yaından alakası yoktur, 11.5 mm çapında mermi ve bilye atmaktadır, üzerttikleri güçleri zaten avladıkları hayvanların büyüklüğünden de anlayabilirsiniz.

İşte bu tip tüfeklerden bir tanesi ile bek avı yapılarak kısa mesafeden atılan mermi ile avlanan bir geyik videosu.


video

3 yorum:

  1. paylaşım için tesekkur ederim ülkemizde satısı varmıdır acaba arastırdım rastlamadım sızın bılgınız varmısdır..

    YanıtlaSil
  2. Ülkemizde bu kalibrede tüfek yoktur, bir dönem 9mm bilye atan tüfekler gelmişti ancak kullanıcıları tarafından kısa süre sonra satılmaya, 2.ele düşmeye başladı, ben bu tüfekleri kullanmadığımdan açıkcası bir yorum yapamayacağım...

    YanıtlaSil
  3. adamın tüfeği sumatra

    YanıtlaSil