31 Aralık 2012 Pazartesi

Hatsan Pompalı

Yazı Hazırlanıyor....


2 yorum:

  1. Öncelikle selamın aleykum hocam heryerde aradım ama bulamadım yardım ederseniz sevinirim. Hocam şimdi ben şöyle bir tüfek arıyorum.5-6 jarjör lü ak-47 nin mermisi gibi tek tek atan şu yabancıların domuz avında kullandıkları tüfeğe benziyor.Hocam bu arada örneklerin linklerininede bakarsan sevinirim .Hocam ben bunların adını çok aradım artık sinirleniyorum hiç bi yerde bulamıyorum diye siz söyleyin hocam ?? Buyrun link aşağıda

    Örnekhttp://www.youtube.com/watch?v=bMT-iiOL8_Q&list=UUYO4yPoeNW6KVq-eYzMI4Ww&index=8&feature=plcp
    Hocam bide havalı tüfekler konusunda stoeger x50 almayı düşünüyorum bilginiz varsa alabilirmiyim

    YanıtlaSil
  2. makina kimya nedüstürüsü satıyor yivli tüfek ama onu almak baya zahmetli avcılık belgesi istiyolar önceden kayıtlı bir yivsiz av tüfegin olması lazım vergisi yüksek yani devlet çok zorlaştırdı aşagıda linkini vereyim lazım olur belki heym veya mauserler güzel oluyor onun dışınındahiler pek tutulmadı türkiyede

    http://www.mkek.gov.tr/tr/SilahSatisUrunler.aspx


    YanıtlaSil